Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми след ремонт на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    А преди да пишеш пак от твоите си бисери, виж от какво се е строшило буталото... Пише го в първия пост!!!
    нещо написа ли? Или не можа да осмислиш написанотоот мен явно

    Comment


    • #32
      Днес успях да се позанимавам с колата, Мерих налягане на маслото като закачих манометъра на маслена магистрала на главата. На студен двигател налягането на маслото е 4 бара, за съжаляние не успях да го измеря качествено на загрял, защото накряйника ми изтърва по малко масло и всичко става мазало и ще трябва да си направя нов качествен при стругар. Непосредствено при запалването е 4 бара, след това доста бързо спада на 3, предполагам и още ще спадне. Какво трябва да бъде налягането на маслото на този мотор?
      Пушека е сив, и си мирише типично за изгоряло масло и отново само на загрял мотор. Изчистих и масления сепаратор без да го отварям, но не даде резултат.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от vasilogn Покажи съобщение
        ....Какво трябва да бъде налягането на маслото на този мотор?......
        При загрял мотор:

        На празен ход: 1 - 1,5 bar.

        При 4000 об.: 3,5 - 4,5 bar.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Около 5 атмосфери на студен мотор току що запален,и около 2.0 2.2 на загрял мотор на свободен ход но това зависи и какво масло ползваш.При мен това е със 5W50 масло.Имам инсталиран механичен уред във колата.
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #35
            След смяната на маслената помпа всичко с налягането на маслото е наред. Сега остават пушеците. Съмненията са в гарнитурата. Някой знае ли каква е допустимата хлабина и елипса между цилиндър и бутало на 1.6 туин спарк двигателя. Някой има ли опит с използването на добавки за запушване на течове на масло?

            Comment


            • #36
              Допустима хлабина бутало/цилиндър: 0,038 - 0,062

              Допустима овалност на цилиндрите: < 0,005

              Допустима конусност на цилиндрите: < 0,01


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Здравейте! Колата я карах известно време. За десетина километра изчисти всичките пушеци. Към момента по принцип се движи, но няма този ряз и динамика който по принцип би следвало за автомобил 120 к.с. Гледам да не я режа над 3 хил оборота, заради ремонта на двигателя, когато навъртя 1500 км и сменя маслото ще и давам повече газ.
                Направих си труда да си сваля Unidiag, закачих я и излизат следните грешки:

                P0443 Evaporative Emission Control System Purge Valve Circuit-идея си нямам какво е това
                P0571 Cruise Control/Brake switch a circuit malfunction

                P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit malfunction-за дебитомера ли става въпрос? Колата е еднакво мудна със закачен и откачен дебитомер, което ме навежда на мисълта за проблем там

                P0110 Intake Air temperature Circuit Malfunction - някой датчик ли е отговорен за тази грешка?

                Има ли начин с Unidiag да следя исканото количство въздух и реалните показания на дебитомера, подобно на VAG COM.
                Благодаря за отговорите!

                Comment

                Working...
                X